Verzending & Levering
Als de resterende goederen niet binnen 2-3 dagen na de eerste aankomst aankomen, neem dan contact met ons op!
Of als gevolg van een hoog verzendingsvolume kunnen vertragingen in de levering optreden.
De logistieke dienstverlener zal er echter naar streven de zending zo snel mogelijk te leveren.
In geval van levering via een vervoerder neemt de vervoerder telefonisch of per e-mail contact met u op.
Betaalwijzen
Als je kiest voor vooruitbetaling via bankoverschrijving, maak het bedrag dan binnen 10 werkdagen over. De goederen blijven gedurende deze periode voor je gereserveerd.
Eigenaar: Oskar-Kinderland GmbH u. Co. KG
IBAN: DE67 1207 0000 0378 3800 01
BIC: DEUTDEBB160
Het te betalen bedrag bestaat uit de waarde van de goederen en eventuele verzend- en servicekosten. Vermeld bij de overschrijving de exacte reden van betaling zoals vermeld in de bevestigingsmail van de bestelling.
De accountgegevens die hiervoor nodig zijn, staan in de orderbevestigingsmail die je na het afronden van de bestelling hebt ontvangen.
In het bestelproces heb je de mogelijkheid om de betaalmethode "kopen op rekening" te selecteren voor een bestelwaarde van maximaal 2.500 euro.
Herroeping / Annulering / Klacht / Terugbetaling
Vragen over producten
Hier staan wij dagelijks in contact met onze fabrikanten over verbeteringen, verzoeken van klanten en nieuwe ontwikkelingen.
Bij producten die weer leverbaar zijn, wordt een verwerkingstijd vermeld, zodat u altijd online kunt zien wanneer ze weer leverbaar zullen zijn.
Als u een artikel niet meer bij ons kunt vinden, maakt het helaas geen deel meer uit van het assortiment.
Mijn klantenaccount
Nieuwsbrief
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via e-mail aan service@ok-kitchen.nl